czwartek, 16 marca 2017

Dziecięce wiosenne porządki ;)

Dzień dobry :)

Jak już wspominałam, wiosna u nas coraz bliżej :)

Wspaniała pogoda, coraz cieplej, więcej słonecznych dni i powoli roślinki myślą o pobudce... :D

A u nas wielkie wiosenne porządki :)


Na naszej nowej działeczce postępy wielkie. Mnóstwo krzaków już ścięte. Powoli staramy się też wszystko uprzątnąć... Cieszy mnie to ogromnie.

A w domu bardzo staram się zaprowadzić wiosenne porządki - dalej. Aż w szoku jestem ile szpargałów zgromadziliśmy tej zimy.
Dzieciaki obiecały mi pomóc...
Efekty tej pomocy widać na zdjęciach ;)

Oczywiście, autorem zdjęć jest mój Kochany Mąż :D
Tutaj podrzucam link do jego innych zdjęć ;)













Nie wiem sama, na ile pomocna była ta pomoc...ale z pewnością zabawna ;)

Przesyłam gorące, wiosenne uściski :D

89 komentarzy:

  1. Uściski i dla Was. A zdjęcia super i dzieciaki jakie macie cudowne. Pomocna czy nie, ważne, że razem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenne porządki w zabawkach to zdecydowanie kolejne godziny zabawy zapomnianymi zabawkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...czasem jak chcę zachęcić dzieci do zabawy, to mówię, żeby poszły posprzątać. Co najmniej 2-3 godziny spokoju mam ;)

      Usuń
  3. Dzieciaczki są super. A pomoc ich nie oceniona. I to nie o to chodzi jak co komu wychodzi, jak rzekł poeta. Pozdrawiam Was gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rano to nawet pobudka z 5 już mi nie przeszkadza, jak słyszę ptasie trele. Kto by pomyślał, że sprzątanie może być tak fotogeniczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :) Nawet sprzątanie potrafi dać dzieciom wiele radości ;)
      Mnie również cieszy śpiew ptaków. Zdążyłam się za nim stęsknić tej zimy...

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia. Ja jakoś nie mam weny na wiosenne porządki. Czekam na więcej słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że niebawem nadejdzie. Choć dziś już pierwsze okno umyłam ;)

      Usuń
  7. Zdjęcie z dogniataniem brata wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :D Najlepsze! Taka miłość brata i siostry ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajny, świeży wpis :) Dzieciaki przecudne. I ogólnie wyszło bardzo pogodnie, nawet jeśli dziecięca pomoc była czysto iluzoryczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas tez pora na porządki w domu i szafach. O zabawach nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te Wasze dzieciaczki. Co do pomocy, no cóż jestem pewna, że naprawdę chcieli 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj taaak, chcieli bardzo ;)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia! A wiosenne porządki - z dzieciakami musi to być niezła zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest to niesamowita zabawa ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Masz urocze dzieci, a zdjęcia śliczne. Ulżyło mi, że nie tylko u nas na meblach są naklejki.😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) hahaha, taak, naklejki...popisane meble i ściany... Musimy swoje przetrzymać ;)

      Usuń
  13. Też muszę rozpocząć wiosenne porządki moja szafa kipi w szwach :D Pozdrawiam ciepło www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, aż nie mam sił do tych szaf...Ciuchów tyle...i co z nimi zrobić? ;)

      Usuń
  14. He, he...super. Ja jeszcze nie zaczęłam wiosennych porządków, ale ja znajdę chwilę, to się za nie zabiorę razem z moimi pomocnikami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Chwila do tego niezbędna i to najlepiej, aby długa ;)

      Usuń
  15. Zdjęcia super!
    Do moich wiosennych porządków jeszcze daleko, ale też lubię kiedy w sprzataniu pomaga mi córka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od małego trzeba uczyć Maluchy, żeby pomagały Mamie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Nawet bez względu na efekty ;)

      Usuń
  17. Aaaaaale włosy! Kocham takie kreciolki!:p wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Tak, kręciołki niesamowite ma :)

      Usuń
  18. Zdjęcia są tak urocze i przepiękne, że nie mogłam się skupić na czytaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, to dobrze, że nie wiele tekstu było ;)

      Usuń
  19. Może nie pomogli sprzątać, ale patrząc na zdjęcia na pewno mieli niezłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oni zawsze mają świetną zabawę ;)

      Usuń
  20. Mnie tez przydaloby sie zrobic porzadki w dzieciecych rzeczach. No i pomalu pomyslec o kupnie roslin na balkon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rośliny, taaak... Mój Mąż do dziś o tym mówi, a ja jeszcze się nie zebrałam ;)

      Usuń
  21. U nas też zaczęły się wiosenne porządki. Głównie w naszych szafach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w końcu do szaf mam problem się dostać... jeszcze nie znalazłam na to chwili... ;)

      Usuń
  22. U mnie już po porządkach wiosennych jednak podejrzewam, że znajdzie się coś do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomocnicy! Tylko takich pogratulować :) My również musimy zabrać się wreszcie za wiosenne porządki, ale najbardziej będą one widoczne na tarasie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzieciaki oczywiście są super a ich pomoc nieoceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie że macie działkę. U nas też dziś porządkowanie szaf z zimowych ciuchów ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj czuje się już wiosnę :D Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. porzadki jak porzadki... haha :) wspaniale dzieciaki, piekne zdjecia z tych porzadkow wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodziaki! A z tymi porządkami to jest w przypadku dzieci tak, że mają chęci ale szybko im skrzydełka opadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak...ale widzę, że u Was też tak to wygląda ;)

      Usuń
  29. Wspaniałe mieć takich pomocników.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne pociech i cudowne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też ostatnio jestem na etapie porządków wiosennych część zabawek próbuje sprzedać choć to nie jest takie łatwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, sprzedawanie czegokolwiek w dzisiejszych czasach nie jest łatwe. Kiedyś używane rzeczy były mocno rozchwytywane, a teraz jednak częściej ludzie sięgają po nowe...

      Usuń
  32. I taka pomoc zawsze się przyda. Nieco radości tym bardziej przy wiosennych porządkach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. sprzątanie z dzieckiem to...kreatywne odnajdywanie zadań dla śmieci ;) nie ma jak cos wyrzucic...

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziecięca pomoc nieoceniona ;) Ja muszę sama roić porządki u młodej bo jej wszystko "przyda się" i nic nie pozwala wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich za to muszę kontrolować, bo jak mówię, że czas powyrzucać coś, to robią to nagminnie...Zwłaszcza sobie nawzajem ;)

      Usuń
  35. :-) Kiedy ja zagoniłam dzieci do sprzątania mój 12sto leni syn był zafascynowany faktem, że miotła stoi sama bez podpórki :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochane szkraby :D Widać, że frajdy przy tej pomocy miały co niemiara ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia :) Dzieciaczki zawsze pomagają na swój nieoceniony sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  38. 5 zdj od góry najlepsze :D dzieciaki słodkie :) i zapewne bardzo pomogły, tylko na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zdecydowanie tak, na swój własny oryginalny sposób ;)

      Usuń
  39. Szkoda, że moi pomocnicy wyfrunęli już z gniazda. Widać, ze świetnie się bawiliście przy tych wiosennych porządkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wesole porzadki :) Swietne dzieciaki
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.blingblingmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz, który bardzo motywuje mnie do dalszej pracy.

Jeśli podoba Ci się u nas - proszę, rozgość się i zostań na dłużej.
Nasz fanpage: https://www.facebook.com/radosnachata